Mencari RedhaMu:

' Dan orang-orang yang berjihad untuk (mencari keredhaan) Kami, Kami akan tunjukkan kepada mereka jalan-jalan Kami. Dan sungguh, Allah bersama orang2 yang berbuat baik. ' (Al-`Ankabut: 69)

Sunday 28 July 2013

Three words.. ^_^


the very famous 'three words'~ 
;)

Alhamdulillah...

Sudah 19 Ramadhan hari ini. Malam ini, menjelang lah 10 malam terakhir. Semoga kami mampu melakukan pecutan terakhir dan menjadi semakin tamak merebut peluang keampunan..

Alhamdulillah..

Ramadhan ini memberikan saya perasaan tenang dan bahagia yang amat mendamaikan hati. Ya, berkat kemuliaan bulan ini, Allah menurunkan terlalu banyak kebaikan. Kebaikan kepada hati dan jiwa juga, sehingga perasaan kasih sayang saya menjadi bersinar2..:)

Pernah tak dalam bulan Ramadhan, tetiba  rasa sayang kita pada seseorang lebih super duper berbanding bulan2 lain? Itu berlaku pada saya, Ramadhan ini membuka ruang untuk saya lebih mencintai kekasih hati saya :)

BUKAN saya berniat meninggi2kannya, apatah lagi berbangga dengan kebaikan2nya. Saya cuma ingin, BERSYUKUR dan menghargainya. Semoga dengan kesyukuran ini, Allah menambahkan nikmatNya kepada saya, dan semoga dengan secebis penghargaan, dia lebih menghargai..

Alhamdulillah..

Mungkin, berkatnya bulan ini,
menaikkan seri iman di wajahnya,
menambahkan aura ringan tulangnya,
menyilaukan lagi sinar manis senyumnya ;)
dan menyalakan kobar tarbiyahnnya..
and that's why la,
kenapa dia semakin menjadi penyejuk mata dan penenang hati saya~
hehe..

Harap2nya,
pada dia,
saya juga begitu~ ^_^

No comments: